Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

ΙΑΚΩΒΟΣ ΘΗΡΑΣ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ / XAHKOY ΓΙΑ 12 ΝΕΦΕΛΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ

 

ΙΑΚΩΒΟΣ ΘΗΡΑΣ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ
12 XAHKOY
 Ένα για κάθε μήνα του Ημερολογίου 2017 με "Νεφελογραφίες" του Κώστα Ευαγγελάτου.


ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

ΙΟΥΛΙΟΣ
Βαρύς ουρανός

Καλοκαιρινή,
Μα τ' αστέρια θα λάμπουν

Υγρή αγαπημένη,
Όπως και να 'χει.

Μη με ψήνεις.



ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
Θαλασσουρανός:

Η Παναγιά μου
΄Ετσι ονομάζεται

Προβάρει κάθε χρώμα
Τ' άριστο τέκνο.

Σε λευκή ψυχή.



ΜΑΡΤΙΟΣ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
Αντίθετά μου

Το θέρος φεύγει
Κοκκινοπράσινά μου:

Μα η άμμος σταθερά
Θε μου, τι θαύμα!

Το περιμένει.



ΑΠΡΙΛΙΟΣ

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
Ανοιχτή μου γη,

Κίτρινη θλίψη
Γαλήνεμα του πόντου:

Ο ουρανός κι ο πόντος,
Ανάστασή μου.

Πλην της ελπίδας.



ΜΑΪΟΣ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ
Απαλά, ζεστά

Γκρίζες ανάσες,
Τα χρώματα τσ' αγάπης.

Βαθύ και το πράσινο:
Γλύκας κι ο ήλιος.

Γκρι, με βαθαίνεις.



ΙΟΥΝΙΟΣ

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Δίκαιος καιρός,

Μυστικές γραφές
Ξεκούραστα σώματα,

Στα πάνω και στα κάτω:
Τέλειος έρως.

΄Αστρα του Λόγου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου