Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ 2014 / ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΚΩΣΤΑ ΟΥΡΑΝΗ, ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ / VIILA ΡΟΔΟΠΗ, ΑΡΧΕΙΟ

Κώστας Ευαγγελάτος, Κεφαλονιά, Άνοιξη, 1976


ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ
Αφιέρωμα στον Ποιητή  Κώστα Ουράνη

Κάποιο μήνα της Άνοιξης
θα πεθάνω μονάχος
στον ολάνθιστο κήπο μου
με της γύρης το άγχος.
-
Η ζωή θα φλογίζεται
απ’ του πόθου το φως΄
μα οι σκέψεις θολόπλευστες
σε ορίζοντα γκρίζο.
-
Η ζωή θ’ ανασταίνεται΄
μα εγώ θ’ αργοσβήνω
με τα χρώματα γύρω μου
και της πίκρας το μύρο.
-
Ίσως νάναι  Απρίλιος
πιθανότατα Μάης...
Όπως όλοι που αγάπησα
κι’ έχουν φύγει μαζί.
-
Μες’ το κάδρο της νιότης
η μορφή μου θα λάμπει
στο πηγάδι της μνήμης
σαν την πρώτη στιγμή.
-
Κάποιο μήνα της Άνοιξης
θα πεθάνω μονάχος
σε απέραντο πέλαγος
σαν αλίκτυπος βράχος.!


Κώστας Ευαγγελάτος


 ( Ανέκδοτο ποίημα μου του 1976. Τα ποιήματα του Κώστα Ουράνη τα αγάπησα και τα μελέτησα ήδη από το 1973, που έγραψα τα πρώτα δικά μου στιχουργήματα, με τον αρχικό τίτλο " Σπασμένα κρύσταλλα". Όλα σχεδόν τα ποιήματα αυτά δεν εκδόθηκαν στην πρώτη συλλογή μου το 1975, αλλά επεξεργασμένα δημοσιεύτηκαν σε εφημερίδες το 1976, 1977 και 1981.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου